İlkokuma Yazma Öğretimi
Orijinal fiyat: ₺230,00.₺225,40Şu andaki fiyat: ₺225,40.
- Açıklama
- Ek bilgi
- Tedarik ve Kargo Süreci
- Hata Bildir
Açıklama
lkokuma yazma alanında yazılmış birçok kitap bulunmaktadır. Bunlar arasında çok yararlı olanlarını görmek mümkün. Bu eserde de, son yıllarda sıkça tartışılan “ilkokuma yazma öğretiminde başvurulan çeşitli yöntemler ve bunların olumlu-olumsuz yanları” üzerinde durul-muştur. Bu bağlamda, okuyucular bu eserde özgün bazı görüş ve uygulamalarla karşılaşacaktır. Bu alanda yazılmış diğer birçok eserde bulunmayan “İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE ÖZEL DURUMLAR” başlığı altında “Yetişkinler Eğitimi ve Okuma Yazma Öğretimi”, “Birleştirilmiş Sınıflarda İlkokuma Yazma Öğretimi”, “Türkçenin Yeterince Konuşulmadığı Yörelerde İlkokuma Yazma Öğretimi” bunlar arasında sayılabilir. Bu eserde, öğretmenin amacının öğrencilere sadece “okuma ve yazma mekanizmasını kavratmak” olmaması gerektiği; bundan daha çok, “öğrencilerin okumaya karşı derin bir ilgi duymalarını, okuma ve yazmadan zevk almalarını sağlamak” olduğu sezdirilmeye, vurgulanmaya çalışılmıştır. Okuma yazmayı hızlı ve çabuk öğretmek değil; öğrencilerin gelecekteki öğrenim hayatına yön verecek, onların başarılarında etkili olacak bir okuma yazma becerisi kazandırmak esas olmalıdır. Bu beceri, seslendirmeden daha çok, anlamayı öne çıkaran bir okuma yazma anlayışı ile mümkündür. Bu eserde doğru, sürekli, hızlı ve anlamlı okuma becerisi ile işlek, okunabilir, yeteri kadar çabuk ve güzel bir yazma becerisi kazandırmak amaçlanmıştır.İÇİNDEKİLERBİRİNCİ BÖLÜM BİRİNCİ SINIFTA EĞİTİM VE ÖĞRETİMBİRİNCİ SINIF EĞİTİM VE ÖĞRETİMİNİN ÖNEMİİLKOKUMA YAZMANIN ANLAM VE ÖNEMİBİRİNCİ SINIF EĞİTİM VE ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENİN ROLÜBİRİNCİ SINIF EĞİTİM VE ÖĞRETİMİNDE GÖZETİLMESİGEREKEN ÖNEMLİ HUSUSLAREĞİTİM ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNDE GÖZ ÖNÜNDEBULUNDURULACAK HUSUSLARBİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENİNİ BAŞARILI KILANTEMEL ÖZELLİKLERİKİNCİ BÖLÜM BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİ TANIMABİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖZELLİKLERİOKULA YENİ GELEN ÖĞRENCİLERİN TANINMASIÜÇÜNCÜ BÖLÜM ÖĞRETİMDE PLANLAMAPLANLI ÇALIŞMANIN YARARLARIPLAN YAPMANIN İLKELERİÜNİTELENDİRİLMİŞ YILLIK PLANÜNİTE KAVRAMIGÜNLÜK PLANDÖRDÜNCÜ BÖLÜM İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE HAZIRLIK VE PLANLAMAÖĞRENCİLER OKULA BAŞLAMADAN ÖNCE ÖĞRETMENİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE HAZIRLANMASIÖĞRENCİLER OKULA BAŞLADIKTAN SONRA ÖĞRETMENİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNE HAZIRLANMASIBEŞİNCİ BÖLÜM İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE YÖNTEMLERGENEL OLARAK YÖNTEM KAVRAMISTRATEJİ, YÖNTEM, TEKNİKANA DİLİ EĞİTİMİNDE KULLANILAN YÖNTEM VE TEKNİKLERİLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN YÖNTEMLERÜLKEMİZDE OKUMA YAZMA ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİNTARİHÎ GELİŞİMİALTINCI BÖLÜM İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİM SÜRECİSES TEMELLİ CÜMLE YÖNTEMİSES TEMELLİ CÜMLE YÖNTEMİ UYGULAMALARICÜMLE YÖNTEMİYEDİNCİ BÖLÜM YAZI ÖĞRETİMİYAZMAYA HAZIRLIKYAZI EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENİN TUTUMUYAZI ÖĞRETİMİNDE YÖNTEMBÜYÜK-KÜÇÜK HARF KULLANIMIKELİMELER VE HARFLER ARASINDA BOŞLUK BIRAKMAYAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANILACAK CÜMLELERİNNİTELİKLERİYAZMA ÖĞRETİMİNDE ALIŞTIRMANIN YERİYAZI ÖĞRETİMİNDE GÖZ ÖNÜNDE TUTULACAKHUSUSLARSEKİZİNCİ BÖLÜM ARAÇ-GEREÇ VE MATERYALLERİLKOKUMA YAZMA ÇALIŞMALARINDA ARAÇ VEGEREÇLERİN ÖNEMİDOKUZUNCU BÖLÜM İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE OYUNLARÖĞRETİMDE TEKRAR, ALIŞTIRMA VE OYUNLARIN YERİİLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE OYNANAN OYUNLARONUNCU BÖLÜM KURGULAMAKURGULAMAKURGULAMA ÖRNEKLERİON BİRİNCİ BÖLÜM İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE ÖZEL DURUMLARYETİŞKİNLER EĞİTİMİ VE OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİBİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİTÜRKÇENİN YETERİNCE KONUŞULMADIĞI YÖRELERDEİLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİON İKİNCİ BÖLÜM ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEON ÜÇÜNCÜ BÖLÜM ÇOCUK EDEBİYATINDAN ÖRNEKLERTEKERLEME VE SAYIŞMACALARMÂNİLERBİLMECELERMASALLAR, HİKÂYELER ve FABLLERŞİİRLERŞARKILAR ve TÜRKÜLERFIKRALAR
Ek bilgi
ISBN | 9786053952534 |
---|---|
Yayınevi | |
Yazar | |
Sayfa | 324 |
Basım Tarihi | 2010 |
Bibliyotek: Kitap Tutkunlarının Güvenilir Adresi
Bibliyotek, edebiyat dünyasının zengin ve çeşitli yelpazesini, seçkin yayınevleriyle işbirliği içinde siz değerli okurlarımıza sunmaktan gurur duyar. Kitap severlerin beklentilerini en üst düzeyde karşılamak adına sürekli gelişen ve yenilenen bir hizmet anlayışıyla hareket ediyoruz.
Stok Bilgisi ve Ürün Tedarik Süreci
Web sitemizdeki ürünlerimiz, birçok satış kanalıyla doğrudan entegre bir sistem üzerinden yönetilmektedir. Bu nedenle, sitemizde belirli bir stok bilgisi görüntülenmemektedir. Eğer aradığınız ürün tedarikçi firmamızda mevcut veya stoklarımızda bulunuyorsa, sitemiz üzerinden satın alabilirsiniz. Firmaların yanlış stok bilgilendirmesinden dolayı iptal edilen siparişleriniz için tarafınıza bilgilendirme yapılarak ücret iadeniz gerçekleştirilecektir.
Ön Satıştaki Ürünler Hakkında
Ön satışta olan ürünlerimizin detayları ve çıkış tarihleri, web sitemizde ürün sayfalarında belirtilmektedir. Eğer siparişinize bir ön satış ürünü eklemişseniz, tüm siparişiniz, bu ürünün çıkış tarihinden sonra gönderilecektir. Parçalı gönderim yapmadığımız için, siparişlerinizin tamamını bir arada teslim ediyoruz.
Tedarik Süreci ve Süreleri
Bibliyotek olarak, binlerce kitaptan oluşan geniş bir envantere sahibiz. Ancak, bazı özel veya daha az talep gören kitaplar, doğrudan yayınevleri veya tedarikçi firmalardan temin edilmektedir. Tedarik süreci, kitabın yayınevi veya tedarikçiye göre değişkenlik gösterebilir ve genellikle 3 ila 10 iş günü arasında sürmektedir. Siparişinizde tedarik aşamasında olan bir ürün varsa, bu ürünün tedarik süreci tamamlandığında tüm siparişiniz kargoya verilecektir.
Kargo Süreci
Tedarik süreci tamamlanan ürünler, 2 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Hızlı ve güvenilir kargo hizmetimizle, kitaplarınız en kısa sürede kapınıza ulaşacaktır.
Bibliyotek, kitap tutkunları için kesintisiz ve kaliteli bir okuma deneyimi sunmayı hedefliyor. Sizlerle edebiyatın büyülü dünyasında buluşmak için sabırsızlanıyoruz.
Ürün bilgilendirme sayfasındaki hataları aşağıdaki form aracılığıyla bildirebilirsiniz.